ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Ridningen...

Publicerad 2012-01-08 16:10:05 i Allmänt,

Hej igen, idag så har jag bestämt mig eller snarare sakt till min ridlärare att jag ska sluta med ridningen. Detta ska jag göra för att jag har tappat intresset helt och hållet efter 6 år. Jag tycker helt enkelt inte att det är kul längre, och jag vill inte att mina föräldrar ska betala för något som jag inte tycker är jätteroligt. Men jag kommer alltid att älska hästar och kanske börjar rida igen? Men just nu vill jag såklart satsa på skolan mycket.

Istället nu så ska jag göra ett eget tränings schema och träna hemma. Och jag ska springa på springbandet minst två gånger i veckan. För man vill ju inte sluta helt och röra sig det mår man ju inte bra av. 

Här kommer en suddig bild från mormors webbkamera :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela