ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Slappedag :)

Publicerad 2012-01-15 21:13:50 i Allmänt,

Hej! Skola imorgon, det är jag ju så sugen på asså, not! Men en kul sak imorgon är att det är skrisko. Men är inte så bra på det men maja(åker skridsko) och rebecca(har åkt skrisko) får väl hjälpa mig hehe :) Ja och idag har jag inte gjort så mycket mer än att total städat mitt rum,var så himla skitigt, och så har jag gjort lite läxor och massa andra små saker.
Hoppas denna veckan går snabbt, på fredag ska Linneá följa med mig hem, ska bli jättekul vi har inte vatrit på riktigt länge. Gonatt och sov gott puss och kram Ellen<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela