ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Snowtime...<3

Publicerad 2012-01-22 18:54:24 i Allmänt,

Heej! Dagen idag gar varit så himla bra, har varit ute typ hela eftermiddagen och åkt fyrhjuling med pappa. Vi körde sedan så satt min lilla syster och hennes kompis bakom med pulkor som vi hade bundit fast. Var jätteroligt, och det var ju så himla varmt och skönt ute.
PS! Linneá var här i fredags och vi hade jätteroligt, tack för dagen Linneá<3
Här kommer några bilder från dagen! Som ni kanske har fattat så är jag inte så mycket för att redigera bilder och det är för jag tycker naturen och bilderna är finna i sig och vill inte ändra dem helt.
Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-01-22 19:49:53

Du är fan asgrym på att ta kort! Jättefina bilder!

Kram <3

Postat av: Gunnel Hököpinge

Publicerad 2012-01-30 11:28:15

Vilka fina bilder, du ser ju det fantastiska med naturen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela