ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Stan :)

Publicerad 2012-01-28 16:40:40 i Allmänt,

Tjenare! Hade en rolig kväll igår med maja, tack för kvällen maja!
Och idag har jag varit på stan och handlat lite grejer.
Här kommer lite bilder på det jag köpt<3
Ett ljusblått glittrigt från Depend 12kr,organge glittrigt isadora 19kr,ljusblått depend 12kr
Halsband från Ur&Penn 20kr
Ögonskugga från IsaDora 50kr
(Dålig bild) Öronhänge från Ur&Penn 20kr
Mascara från Loreal 60kr (är jättebra)
Eyeliner 100kr Maybelline
Ja och sen två tröjor och ett par svarta converce skor! :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-01-28 19:12:13

vill ha det orangea nagellacket, var köpte du det? :]

Postat av: Ellen

Publicerad 2012-01-29 10:29:59

Jag köpte det på Nisses på rea-bordet, fanns typ stora skålar med nagelack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela