ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Björket :)

Publicerad 2012-03-22 19:58:18 i Allmänt,

Heej! Blir ett kort inlägg idag för jag måste gör klart några läxor för sedan ska jag glo på tv resten av kvällen!
Imorgon kommer det inte bli något inlägg för jag ska till björket med mina underbara vänner, ska bli rikigt kul.
Detta är första gången jag ska dit, lite sent jag vet men vem bryr sig?
Nu ska ju tyvär högstadie-discot sluta men ja jag får se om jag tycker det är kul men tror det ;)
Ha en bra kväll<3
Ska dit med de här godingarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela