ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Onsdag

Publicerad 2012-03-21 16:03:26 i Allmänt,

Hej! Skoldag idag igen vad annars? Gjorde No-grupppro idag, kändes väldigt bra :)
Här kommer lite  fakta om mig:( och har snott frågorna från en annan blogg)
Vad heter du? Ellen Torkelsson
Hur gammal är du? 13
Vart bor du? i Skåne
Hårfärg? Blond/brun
Ögonfärg? Grön
Hur lång är du? 162 cm
Kär? Nej!
Singel eller upptagen? Singel
Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Killar som är sig själva och snälla
Vad har du för mobil? Samsung
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Åka på resa med familjen och sparat resten!
Favoritland? Storbritannien
Favoritfärg? Vit
Film? Harry Potter,Twilight m.m
Bok? Harry Potter
Killar eller tjejer? Killar
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är till hundra procent mig själv
Vad gillar du minst med dig själv? Att jag lätt blir sur och irreterad
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Finns inte en utan familj och vänner<3
En person du hatar – Finns många jag hatar ;)
Ut och festa eller myskväll? Myskväll<3
Saknar du någon just nu? Ingen speciell
Beroende av något? Nagelack hehe ;)  ?
Ditt livs största misstag? Har säkert gjort flera misstag kan inte komma på något nu
Piercingar? Bara i öronen
Vad ska du göra idag? Åka till stan
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Vad är det bästa du vet? Att få umgås med familj och vänner<3<3
Vad åt du senast? Chokladmuffin med mjölk, gott!!!
Vad vill du ha just nu? Pengar!
Vad köpte du senast? En foundation
Tränar du? Inte precis men tänkte börja nu ;)
När går du och lägger dig? Vid 10
Vad är klockan nu? 15.58
Är du nöjd med ditt liv? Just nu är jag det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela