ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

26 grader

Publicerad 2012-05-03 20:06:01 i Allmänt,

Hej! Jäklar vad varmt det varit ute idag, kollade på mätaren när jag kom hem halv fyra och det var 26 grader. Helt sjukt varmt i början av Maj. Har varit en långsam dag, har för det mesta sutit och solat på en bänk med Linnea och Maja och ibland min kusin Simon hehe! När jag kom hem hoppade jag i pollen och nu har jag kollat på lite Gossip Girl avsnitt. Är så glad idag för har nämligen köpt hem den helt nya säsong 5 av Gossip Girl som kom ut idag :)
Mobil bild

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2012-05-04 20:00:37

sv: Du skrev innan en fråga angående bilden. Såg inte det förrän nu. Haha, det är nog din katt. Jag har för mig att Ella och Alice har tagit kort på han innan. :)

Postat av: Tilda

Publicerad 2012-05-06 20:12:55

Haha, jag förstår att du undrar. Men jag hade aldrig tagit en bild från dig utan att be om lov även fast du har väldigt fina bilder. Det hade ju varit taskigt.

Ha det så bra! Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela