ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Alice Petterson!<3

Publicerad 2011-12-11 11:14:23 i Allmänt,

Tjenare! Har precis kollat på julkalendern, är det bara jag som tycker den är bra? Tycker den är den bästa på länge, där finns snö och den är mysig. Runt tolv så kommer Alice hit som jag skrev igår. Ska bli kul vi har inte vatt på länge. Hon ska hjälpa mig inför matte provet vi har på tisdag, bråk är det. Sen ska vi väl hitta på något kul.
Asså jag längtar något fruktansvärt till jullovet, vi har haft typ 4 prov och vi har 3 kvar! Är så trött på skolan och vill igentligen bara skita i allt(men det kan man ju inte) Samtidigt har vi läxa brevid det.
Denna veckan har vi matte-prov och so-prov+ två sidor med oregelbundna verb från engelskan.
Ha en bra dag. Blir nog en uppdatering ikväll också<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela