ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Inga läxor!!!!

Publicerad 2011-12-20 20:42:20 i Allmänt,

Hej! Är skitglad just nu för detta är typ första dagen sedan 18 Augusti vi började skolan som vi inte har läxor eller något prov. Och det är tur för jag är så himla himla trött på läxor. Idag så hade vi grupp-prov om Astronomi, det gick jättebra tycker jag.
Idag när jag kom hem så gjorde jag lite julgodis! MUMS!! Längtar nu till julen,känns som domma sista dagarna går väldigt långsamt.
Hoppas jag får min gossip girl season 2 imorgon anners blir jag galen, dom är så himla bra man blir beroende<3
Ps! Tack Linneá för julklappen jag fick idag av dig<3<3
Love..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela