ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Alice och Linneá<3

Publicerad 2011-06-14 19:11:30 i Allmänt,

Hej alla! Idag har jag haft en helt otrolig rolig dag. När Alice kom så gav jag hennes present, det var en parfym. Hon tyckte den luckatde jättegott så det var ju bra. Ja sen så satt vi mest vid datan tills vi gjorde mat. Efter maten så bestämde vi oss för att bada, och det gjorde vi. Fast inte speciellt länge för det var så kallt, speciellt i luften. Ja oc hsen frös vi så mycket så vi hämtade några filtar och la oss på studsmattan och värmde oss. Haha bara Alice och Linnea fattar hur roligt vi hade där. Ja sen så gick vi in igen, fika och gick ut och badade igen haha fast lite längre denna gången. Ja och sen åkte typ båda hem halv 6. Har haft en otroligt rolig dag. Tack Alice och Linneá, var skit kul.
Och imorgon så kommer Rebecca hit också :) Kommer bli riktigt gött! Hahah :)
Ha en bra kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela