ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Alice Petterson!<3

Publicerad 2011-06-19 18:46:27 i Allmänt,

Hej alla! Alice har precis åkt hem, vi har haft jätterolig och mysigt. Vi har tagit typ hundra jättefina bilder utomhus. De blev speciellt fina dem som vi tog i det långa gräset på åkern. Ska lägga in några av dem. Anners så har vi spelat spel och suttit mycket vid datorn. Och till sist så har vi ätit massa goids så vi mådde skit illa, och alice mage skrek högt hahah :)
Ja och imorgon kommer ju Rebecca hit, ska bli super kul :)
Alice, lätt är denna den finaste bilden av alla<3
Alice och min hand. Älskar dig Alice<3
Var väldigt rädd att få fästingar...
Så kollade benen sen noga hehe ;)
Haha kanske inte så bra.
Alice<3
Sålite bilder, lägger in de andra någon annan dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela