ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bästa midsommaren någonsin! :)

Publicerad 2011-06-26 18:43:34 i Allmänt,

Hej alla! Förlåt att jag inte bloggat på nästan två dagar, men jag har inte hunnit och för det mesta har jag inte haft tid. Midsommaren här hemma var helt fantastisk. Den roligaste jag varit med om i hela mitt liv. De blev en kväll med mycket musik,lekar,dans och enormt mycket skratt :) Och väldigt god mat och godis. Ja sen typ kl. 11.30 mitt i natten badade Alice och min pappa och några andra hah såg mysigt ut men jag är rädd för att bli sjuk igen. Sen kl. 02.30 skulle vi gå och lägga oss och jag,Alice och Rebecca skulle sova i tältet men Alice kunde inte för hon hade jätteont i magen och hade svårt för att andas tror jag. Jättetråkigt verkeligen, men istället så sov Linnea tillsammans med mig och Rebecca. Linnea är från helsingborg. Ja och vi hade jätte jätte jättekul i tältet hahah. Och vi sommande inte förren kl. 03.30. Haha ja så jag hade en helt otrolig midsommar som jag aldrig kommer att glömma!
Och tyvär kan jag inte lägga in några bilder nu för jag har inte laddat in dem i datan än, ska göra det en dag och visa dem sen.
Ja och idag så har jag,mamma och min syster cycklat en jättelång runda i skogen. Efter halva rundan stannade vi och fikade jättemysigt. Och när vi kom hem igen så badade vi typ i 1 timme. Så gött!!!
Ha en bra kväll kram ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela