ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Försklyld :(

Publicerad 2011-06-15 21:18:52 i Allmänt,

Hej alla! Jag har inte gjort ett inlägg idag för jag har kännt att jag har ändå inget att berätta. Skulle varit med Rebecca idag, men när jag vaknade på morgonen hade jag ass ont i halsen och det rinner som en kran från näsan. Och det gör det fortfarande. Är så himla jobbigt. Ja men imorgon så ska jag och Anton in till mammas jobb och ta några prover m.m. Anton är också förskyld. Och sen så ska vi gå runt lite på stan och sen äta på Mc´donalds. Kommer bli en rätt rolig dag faktiskt.

Ha det bra<3

 
Jag när vi firade midsommar i alices stuga i glommen för några år sedan. Vet inte vems hår det är som sticker fram från vänster. Men skit samma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela