ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Hej hallå! :)

Publicerad 2011-06-14 10:07:44 i Allmänt,

Hej alla! Idag kommer det bli en jätterolig dag, för Alice och Linneá ska komma hit. De båda kommer kl. 11.00. Jag har sakt att de ska ha med bikinin men vi får se hur mycket bad det blir, för det är svin kallt ute och det regnar :( Väldigt tråkigt. Jag har som tur är inte ont i halsen mer, utan har istället blivit förskyld. Allafall bättre att vara förskyld än att ha halsfluss och behöva ta pencelin. Förra hösten så hade jag 4 halsflussar på rad efter varandra, var skit jobbigt. Och efter den sista så hade jag ont i min mage konstant i 2 månader. Och det hade jag för att pencelinet det slår ut alla bra baktierier i magen också. Men nu skiter vi i det. Alice kommer att få sin lilla present av mig när hon kommer snart. Hoppas hon blir glad :)
Ha en bra dag<3 kram ellen
Alice <3
Linnea<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela