ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

I´m happy!

Publicerad 2011-06-19 10:52:56 i Allmänt,

Hello! Har precis ätit frukost och känner mig just nu väldigt lycklig. Nu känns det verkeligen som om det är sommarlov. Har faktiskit inte kännt det så mycket innan. Och så är jag såklart glad för att Alice ska komma hit idag. Men vi får se vad vi ska göra men en sak är klar, vi ska inte bada i poolen. Så himla kallt. Och det var säkert därför jag blev förkyld förra gången, för jag badade och frös i det kalla vattnet. Men nu ska jag måla mina nalar i en jättefin orange aktig färg. Älskar den. Jag är en rikig samlare och jag har hela 29 olika nagelack. Målar oftast naglarna två gånger i veckan och tycker det är jättekul. För det blir ju så fint efter åt.
Ha en bra dag mina vänner<3 kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela