ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Näst sista dagen :D

Publicerad 2011-06-09 13:47:37 i Allmänt,

Hej alla! Skolan idag har varit vädigt rolig. För 9:orna gick parad. Haha alla var väldigt snyggt utklädda och visa lite konstigt. Men sen på eftermiddagen så skulle 8 och 9 ha vattenkrig. Jag och alla mina kompisar stod och kollade på det och helt plötsligt kastar någon(kommer inte ihåg vem) en stor balja med vatten över oss. Haha inte så skönt men blev inte jätteblöt i allafall. Ja och sen så slutade vi redan 12.40 när vi egenteligen ska sluta 15.30. Så gött!!
Ja imorgon är den bästa dagen på hela året. För då har vi avslutning sen är det SOMMARLOV! Jiho längtar så jag håller på att dö. Jag ska ju ha min fina röda blommiga klänning, kort svart kofta över sen vita tights under för det är så himla kallt. Ska ju regna imorgon också tråkigt. Ja och sen ska jag inte fixa något speciellt med håret utan ska bara ha det ner släppt. För jag orkar inte hålla på i flera timmar på att göra så jag ser ut som en supermodell. För jag är inte en sådan person som läger ner mycket tid varje dag på att välja kläder och hur jag ska sminka mig. Utan jag tycker det är finnare om man är mer naturlig, och har sin egen stil. För det handlar ju faktiskt bara om en förmiddag sen ska ju alla hem. Ja så tycker jag i allafal,l har andra inntresen. Men jag kan förstå dem som tycker det är roligt för de kanske tycker det är jättekul. Och det är ju vad de tycker.
Långt inlägg ha det bra ses kram ellen<3
tagit själv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela