ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Alice Petterson!<3

Publicerad 2011-05-04 19:30:14 i Allmänt,

Idag har jag varit hos en av mina allra bästa kompis,Alice<3 Vi har haft jättekul, kollat på en helt knäpp film som jag inte kommer ihåg namnet på ahaha och massa prat.
Idag i skolan så hände något väldigt äkligt. Det rann ur bajs och kiss ur ett rör inne i en städskrub. Haha bara började flyta runt hela skruben, och jag har aldrig kännt ene så äklig lukt som den! Usch fy vad äkligt.
Måste gå nu ska ducha hej då<3
Jag och Alice<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela