ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Måndag!

Publicerad 2011-05-30 16:56:16 i Allmänt,

Hej alla! Idag är det tråkiga måndagen. Idag hade vi hemkunskap för sista gången på terminen innan skolavslutingen. Vi städade såklart. Vi fick rengöra underlägg och alla kastrullerna med stålull. Jättekul!  Men som tur va fick vi välja vem vi skulle jobba med så jag jobbade såklart med Rebecca. Sen så på tyskan så fick vi reda på vad vi hade fått på provet. Jag fick 63 av 66. Så är väldigt nöjd är på nivå 3 alltså det högsta man kan komma. Och på No:n så skulle vi skriva vad vi tyckte om en Liljekonvalj haha helt konstigt, men det bra var att vi fick gå ut i skogen och göra det och hitta en. Men herre gud så varmt det var, hållde på att svettas ihjäl. Skulle bada när jag kom hem men det blev inte av. För det blåser alltid storm här för det är så öppet ut mot alla åkrar. Så det för jag göra någon annan dag.
Ha en bra kväll<3 kram ellen :)
Tagit med mobilen!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-06-09 23:44:39

underbar bild gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela