ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Ska försöka.... :)

Publicerad 2011-11-23 17:11:07 i Allmänt,

Hej igen fast jag skriver att jag inte tycker det är roligt att blogga tycker jag faktiskt det i mellan åt. ibland vissa dagar känner jag bara typ jag vill inte eller inte har tid. men som idag och många andra dagar känner jag ett jättesug av att göra det. Så i fortsättningen kommer jag kanske inte blogga varje dag utan kommer göra det när jag känner för det.
Idag i skolan så var Alice på polarmöte och Linneá var sjuk så det var bara jag, rebecca och maja. Har varit en helt okej dag. Var inte med på gympan för är skitförskyld :( Vet inte om jag kan gå till skolan imorgon, känner mig mycket dåligare idag än de andra dagarna. har fått huvudvärk också. Har inte så mycket så det är chill, ikväll kommer jag att kolla på Bonde söker fru och en kriminal-serie på svt1 som heter Bron.
Ha en bra kväll nu ska jag gå och baka några goda kakor, lägger upp bilder på hur dom blev sedan ikväll kanske.
Kram ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela