ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Torsdag 13/10-2011 :)

Publicerad 2011-10-13 18:07:20 i Allmänt,

Hejsan :) Idag har varit som vanligt en lång tråkig torsdag. Vi har haft slöjd och jag och fanny gör en hylla. Man kan ju inte säga att vi är bäst i träslöjd direkt ;) Men men det går framåt men väldigt sakta. Ja och sen så hade vi fördjupning, och jag och Rebecca förhörde varandra inför so provet imorgon. Känner mig faktiskt rätt säker på det. Och så har vi engelska prov på onsdag. Har ju prov hela tiden känns det som! Men livet går vidare. Imorgon följer Rebecca med mig hem ska bli jätteroligt, har inte vatt på länge. Sen på lördag fyller min bror Anton 17år. Och då kommer kusinen,mormor o morfar,farmor o farfar och så hela Rebeccas familj!  :)
Hej då kram och puss ellen<3
Ja vi är ju fult normala ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela