ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Måns<3<3<3

Publicerad 2011-09-17 13:42:22 i Allmänt,

Hej igen. Jag vet inte om jag har berättat om vår kattunge Måns. Men om jag redan har gjort det så kommer det i allafall igen. I slutet av Mars så födde Smulan 6 kattungar. Sen än natt så kom pappan till kattungarna och dödade dem. Vi trodde såklart att alla hade dött. Men så en dag under antons ramp hör vi en liten kattunge skrika då har Smulan räddat en av de oranga kattungarna. Vi blev så himla glada! Han heter Måns. Här kommer några bilder på han<3
Ja här var lite bilder, hoppas ni tyckte han var söt<3

Kommentarer

Postat av: Le

Publicerad 2011-09-17 22:16:30

Men ååååhh vad söt!!!! :D :D :D

Postat av: Pia - Smilinggirls!

Publicerad 2011-09-19 17:01:08

Vilken sötnos! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela