ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Set fire to the rain

Publicerad 2011-12-16 15:41:08 i Allmänt,

Hejsan! Nu är jag jättesugen på att blogga efter att inte mått så bra i några dagar. Det är ju fredag och det är bara bäst HELG!! Sedan så slutar vi den 22/12 nästa vecka, gött. Ja veckan har varit som alla andra skolveckor. Men en skit kul sak var att jag,alice och rebba fick mvg på våra so-prov. JIHOO! säger jag bara, man blir så himla glad. Sen fick vi tillbaka teknik provet och det fick jag VG+ på så är helt nöjd.
Och såklart så saknar jag underbara Maja som har åkt i väg till Sri Lanka och ska stanna där tills den 7/1-2012.
Saknar henne <3<3
Nej nu ska jag städa mitt rum lite är väldigt stökigt, och min underbara bror kommer hem snart. Har längtat efter han så mycket de 2 veckorna han varit i lägenheten. Imorgon så blir det nog inget inlägg för vi ska åka iväg till några kompisar.
Ha det bra :)
Fick denna av min fantastiska mamma för det gått så bra på provet, tack behövdes verkligen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela