ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bästa kvällen någonsin :D

Publicerad 2011-07-05 18:07:45 i Allmänt,

Hej alla! Haha har haft två helt underbart roliga dagar med Linneá och Maja<3 Vi har haft så himla kul, speciellt när vi skulle sova på kvällen. Maja och Linneá sommande kl. 01.00 men jag sommande inte förrens vid 03.00. Var inte alls trött. Så tack Maja och Linneá för dessa två dagarna :)<3
Och ja detta har jag bestämt idag! Jag ska inte blogga mer på hela sommaren. För jag har typ nästan inga läsare och jag tycker inte det är roligt att blogga mer. Jag bara känner att det tar tid, och jag tycker bara det är jobbigt att känna att man måste blogga nästan varje dag. Och så vill jag inte vara inne på datan när det är så varmt ute. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta att blogga igen i höst, det får vi se. Kanske längtar tillbaka till det då.
Ja så länge önskar jag alla människor som läser min blogg Ha en riktigt bra sommar :)
Hej då så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela