ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Linneá Johansson<3

Publicerad 2011-07-01 10:48:49 i Allmänt,

Hej alla! Orkade inte blogga igår och hade inte precis något att blogga om. Var hemma själv och bara tog det lugnt. Sen typ vid klockan 14.00 så kom hela Hannas fritids för att bada i poolen. Var med där ute men badade aldrig med de små hehe. Så badade i bara 10min sen när de gått hem. Ja sen så hände det inte mycket mer den dagen.
Idag så ska Linneá komma hem till mig. Ska bli jättekul, var längesedan vi var. Får se om vi ska bada, är ju inte så jättevarmt idag som det var igår. Och så händer det en jätterolig grej på måndag. Hela tjejgänget(nästan Alice är i Glommen tyvär) ska sova över hos Linneá. Var längesedan vi gjorde det också. Ska bli jättekul, och vi har alltid det så roligt tillsammans.
Ha en bra dag! :)<3 kram ellen
Hela gänget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela