ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bloggar!

Publicerad 2011-05-09 17:36:31 i Allmänt,

Hej alla människor där ute i världen. Idag har varit en helt vanlig och tråkig skoldag. Och på klassrådet fick vi veta att min klass då 6c har dåligast ryckte på hela Tyringe skola. Känns verkligen skönt att höra det! NOT! Och det är ju tack vare alla skolkarna i vår klass och alla som fördärvar på lektionerna. Tycker det är så himla tråkigt. Men det är ju deras framtid så jag bryr mig inte, jag bryr mig bara på de som kommer försent för de förstör allas undervisning, för alla vi som vill ha ett bra liv i framtiden. Anners har väl dagen varit bra.
Skit vad varmt det har varit idag<3 så himla skönt.
Nu skulle jag bara skriva upp några väldigt bra bloggar som jag följer dagligen, och som rekomendera att läsa.
* www.aliceson.blogg.se  Detta är Alice min bästa kompis blogg! Jättebra.
* www.kenzas.se Älskar denna bloggen.
* www.fokis.se Älskar denna bloggen också.
* www.tyras.se Har precis börjat kolla på den och den är riktigt bra.
* www.blondinbella.se Också mycket bra.
Ja här är lite bloggar jag läser. Ha en det bra ses<3
Kenza<3
Foki<3
Tyra<3
Alice<3 Älskar dig
Blondinbella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela