ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

KOmmer inte på någon rubrik!

Publicerad 2011-05-26 16:48:46 i Allmänt,

Hej alla! Just nu är jag jättetrött. Men ska vara med och rida ikväll ändå. Idag har varit en helt normal dag.På gympan så lekte vi dunk gömme(vet inte hur man stavar) i skogen. Var faktiskt väldigt kul och där fanns många gömställen. Och på fördjupningern så fick vi vara ute och spela brändboll om vi ville och inte hade några läxor. Och det har inte vi så vi stack ner till planen och sätt där och kollade på. Ville inte svättas i kläderna därför var jag inte med. Men Alice var med och Viktor, väldigt duktiga. Ja och nu så ska jag äta snart sen kl. 18.00 bär det av till vinslöv. Ska ju rida. Ja och sen kommer man inte hem förens halv nio riktigt segt. Och så ska man fika efter det och duscha ja tar skit lång tid bara. Och imorgon så har vi Studie-Dag! JIHO!! :) Rebeccca och Maja ska komma hit kl. 10.00 på morgonen. Ska bli jättekul.
Ps! Vår katt mamma Smulan har fått sina kattungar idag, hon liksom visade mig dem. Var så himla små bara en halv dag gammla. Längtar tills de blir lite större för då blir de sötare.
Ha det bra! Hej svejs<3
Bild från övernattningen hos mig. Från vänster Maja,Linneá,jag,Alice och Rebecca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela