ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Lördagen den 28/5

Publicerad 2011-05-28 10:42:47 i Allmänt,

Hej alla! Jag har precis hoppat ut ur duchen. Så himla skönt att ducha på morgonen. Ja idag så ska vi kanske kolla på Antons lägenhet hela familjen. Och sen ska vi äta en snabb kvällsmat ikäll och sen drar hela familjen till hässleholm för att kolla på bio. Vi ska kolla på Pirates of the caribbean 4! Ska bli så himla kul. Har längat att få se denna skit länge nu. Så det ska bli jättekul.
Litet inlägg idag men måste börja städa mitt rum har inte städat det på 2-3 veckor! Inte så najs.
Men ha en bra dag kram ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela