ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Mina katter<3

Publicerad 2011-05-24 17:26:16 i Allmänt,

Jag har 3 katter.Vi har en utekatt som heter Smulan och hon är mamma till våra två andra. Sen har vi Pelle som jag tror är 3 eller 4 år gammal. Och sen till sist Trisse som är 2 eller 3 år gammal. Båda våra innekatter Pelle och trisse är väldigt tjocka och muliga. Men det tycker jag bara är sött. Smulan är spräcklig med alla möjliga färger. Pelle är vit på halsen och sen orange på kroppen. Och till sist Trisse han är hel orange. Här kommer bilder på alla<3
Trisse! Han sover alltid lite konstigt<3
Trisse igen så söt<3
Trisse<3
Älskade Pelle<3  Har bara en bra bildpå honom tyvär på min data.
Smulan<3

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2011-05-24 22:46:36

riktigt söta katter du har !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela