ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Rebecca och Maja :)<3

Publicerad 2011-05-27 17:45:17 i Allmänt,

Hej alla! Just nu är jag så himla glad för jag har så himla snälla och roliga vänner. Maja och Rebecca har precis åkt hem från mig. Har haft en av mina roligaste dagar i mitt liv måste jag säga. Det började då med att de kom hit och då kollade vi på två filmer som jag och min bästavän Alice har gjort tillsammans(dem bästa hittils). Haha de tyckte dem var väldigt bra, och sen så spelade vi Wii i säkert två timmar. Haha så himla kul och det roliga var att när vi spelade ett spel förlorade rebecca hela tiden ;) Ja efter det så åt vi middag, hamburgare med bröd m.m. Superduper gott. Sen så spelade vi lite spel och kollade på en jättebra film som heter Bortspolad eller bra den är mer rolig. Och till sist nu så gick vi ut och tramsade och jag tror bara Rebecca och Maja förstår hur roligt vi hade asså. Bara massa skratt och flams och trams. Så där låg vi på studsmattan i allt regn och tramasade.
Tack Maja och Rebecca för en helt underbart rolig dag! Älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela