ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Studie-Dag! :)

Publicerad 2011-05-27 10:22:39 i Allmänt,

Hej alla! Idag är det Studie-Dag JIHO!!! Och Rebecca och Maja kommer hit. Så himla kul. Och så ska de få se min och alice film. Haha tror de kommer att tycka att den är jättebra och rolig. Eller det får jag hoppas. Ja och de kommer hit kvart över elva ungefär. Så de kommer typ om en timme. Var längesen jag var med Maja. Idag så sov jag till kl. 09.30. Var skit skönt. Har varit så himla trött denna veckan. Och jag har räknat och i SKOLDAGAR ska vi bara gå 6 dagar till. Skit vad gött. Längtar tills sommarlovet så jag håller på att dö.
Hej då och ha det bra<3
Haha rebecca<3
Majsegumms! Ps! Alla bilder är tagna med majas kamera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela