ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

TRåkig daag!

Publicerad 2011-05-24 17:06:59 i Allmänt,

Hej alla. Förlåt att jag inte bloggade igår var bara så trött, alltså orkade inte bara göra det. Men nu bloggar jag ju så det är bra. Igår var det en helt sanslöst seg dag, samma idag.Utom på alla rasterna för då var vi helt galna hahaha.Idag hade vi Tyska-prov sista lektionen. Kändes faktiskt väldigt bra, och jag svarade på allt. Nu så håller jag på att lacka mina naglar, har hört att det är bra och stärker dem. Sen efter detta så ska jag äta. Och sen vet jag faktiskt inte. HAR INGA LÄXOR DENNA VECKAN! Så himla himla skönt. Är typ den ända veckan vi inte har fått någon läxa, helt konstigt. Men det beror nog på att vi snart har sommarlov. Längtar som in i bomben till sommarlovet. Det finns inget bättre än sommarlovet på hela året.
Japp ha det bra<3 Kanske skriver igen ikväll får hoppas.
Alice,Jag(vet ser jättedum ut på den bilden)Linneá och Rebecca. Bästa Maja som tog kortet synd att hon inte kunde komma med på fotot<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela