ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Världens segaste dag!!

Publicerad 2011-05-17 19:34:37 i Allmänt,

Hej! idag har det verkeligen varit världens segaste dag. Hatar tisdagar går ända till halv 4. Bara så långsamt och sen de segaste lektionerna okcså på den dagen. Har precis gjort klart en matte läxa och en no läxa! Och övat lite till vårt so prov vi ska ha på fredag. Och sen fick vi reda på att vi skulle ha tyska prov också till på tisdag. Så det bllir att sitta och öva på tyska i helgen lite :S Men imorgon så ska vi i allafall ha en orgenterings dag! Hatar orgentering bara för jag är så dålig på det, hittar aldrig kontrolerna. Men ska försöka sammarbeta med Alice, vi har bestämt det.Och så är jag rädd att jag ska springa vilse i skogen. Vet inte varför men ska ha med mig min mobil. Och ni får tycka att jag är hur tramsig som helst.
Ja det var lite vad jag har gjort idag, och en liten sak vad vi ska göra imorgon.  Kram ellen<3
Mamma tagit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela