ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Är så lycklig just nu! <3

Publicerad 2011-11-30 20:32:19 i Allmänt,

Hej! Idag blev jag bara så glad när jag kom hem för jag såklart träffa min underbara familj som vanligen, också för att jag fått gossip girl säsong 1 från cdon som jag beställt. Skolan idag har varit som vanligt utom att vi har simmat. Och den lektionen går bara att beskriva med ett ord JOBBIGT! Haha maja och linneá vet vad jag menar ;)
Ja sen så har gjort lite läxa som vanligt.
Imorgon fyller jag 13 år jiho tonåring hehe<3
Nu ska jag kolla på Bonde söker fru. ha det bra<3
Vill att hösten ska ta slut nu så vintern kan komma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela