ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Lördag<3

Publicerad 2011-11-26 14:59:44 i Allmänt,

Hej igen!!! Denna dagen började inte precis så bra. Jag hade, vet inte vad jag ska kalla det, kramp i magen. Var tvungen att börja mig fram hela tiden för anners gjorde så ont!!! Har aldrig haft så ont i min mage i hela mit liv. Grät till och med. Men sen drack jag en samarin och nu känns det bättre. För en stund sedan kom rebecca och stannade här i en kvart(hennes pappa skulle hämta något på jobbet) så vi passade på att prata. Och rebecca den lycko osten fick vara med på idol igår i Malmö+ att se Chris Medina(vet inte hur man stavar)
Nu ska jag installera lite Sims3 spel på min cp-störda data. Får se hur det går...
Ha det bra<3
Stackars lilla måns. Han får vara inne nu ett tag och äta penecellin för en dum han-katt bitit han vid ryggen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela