ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tillbaka igen! :)

Publicerad 2011-11-14 17:18:53 i Allmänt,

Tjenare tänkte börja blogga lite igen. Det har hänt jättemycket saker sen senast jag bloggade men orkar inte berätta det. Men i helgen var jag på Väla. Skitroligt,handlade mycket kläder speciellt en jättefin klänning jag ska ha på julafton :) Idag i skolan så var alice sjuk, krya på dig<3 Men anners hade vi en sjuk rolig skoldag, har typ skrattat ihjäl mig många gånger idag. Speciellt på gympan jag,rebecca och maja var ett lag och gjorde en sjukt bra hejarklack sång. Fast såklart vann vi inte något av alla de matcherna vi spelade.
Just nu sitter jag och kollar på Gossip Girl! Älskar bara böckerna håller på att läsa dem nu, är på tredje boken.
Ha en bra kväll kram ellen<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela