ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Gud vad roligt det ska bli! :D

Publicerad 2011-09-25 21:26:12 i Allmänt,

Heeeej! Just nu är jag skitglad för jag har änteligen fått tag i Rebecca och bestämt att vi ska vara imorgon i deras stuga. Anna rebeccas mamma hämtar mig runt 10 tiden på morgonen sen så ska jag följa med henne till vetrinären för att lämmna deras katter. Sen så kör hon mig till rebbas stuga :) Ska bli jättekul så är där hela dagen sen.
Känns så himla skönt att ha studiedag och missa en lång skoldag, nog det bästa som finns ;)
Sen så längtar jag jättemycket till nästa helg då jag ska sova hos mormor. Ska bli jättemysigt.
Gonatt alla och sov gott! :)<3
Rebecca du är en så otroligt bra vän,hoppas vi alltid kommer att vara bästavänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela