ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Lugn helg :)

Publicerad 2011-09-17 12:56:50 i Allmänt,

Tjena, idag är jag skit trött fast jag sov till 10 vet inte varför. Men känner mig helt tjock i huvudet. Igår så följde Rebecca med mig hem. Vi hade skit kul och det blev mycket skratt, har inte i halsen. Och vi bakade men det gick ju inte så bra, Rebecca du vet vad jag menar ;) Sen idag tänkte jag städa mitt rum har inte gjort det på ett tag. Klippa gräset och sen öva till No provet vi har tills nästa vecka. Så detta kommer bli en skön slapp helg, för vi ska inte iväg till någon. Skönt att ha en sådan helg ibland. Jaja nu ska jag ner och äta middag.
Kanske blir ett inlägg ikväll vi får se kram<3
Hittade en mysig bild på rebecca för några årsen när vi firar Hallowen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela