ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Skolfotot

Publicerad 2011-09-20 17:18:52 i Allmänt,

Tjenare :) Dagen idag har varit helt okey, har bara varit väldigt trött. Idag fick vi tillbaka våra läs och hör förståelse på engelskan och jag kan säga att jag är rätt nöjd. Men kunde absolut gjort det bättre. Men jag är i allfall godkänd. Sen så fick vi änteligen se våra poträttfoton idag. Jag blev inte helt nöjd med fotot men det är helt okej. Imorgon har vi NO prov :S Känns faktiskt bra. Sen så slutar vi redan kl. 13.00 och då ska jag följa med Rebecca hem. Ska bli jättekul :)<3
Idag så ska vi ha teori på ridningen tur för jag är så trött så jag skulle somnat på hästen. Vi ska kolla på filmen de spelade in när vi red dressyr programmet. Bajs säger jag bara, vill inte se detta.
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll kram ellen<3
Stallet i Skyrup, gud vad jag saknar det stället<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela