ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tjenixen

Publicerad 2011-09-12 18:12:08 i Allmänt,

Hej! Idag så har det varit som vanligt en lång och tråkig skoldag. Hade ont i huvudet hela dan också :( Och på gympan var det skit tråkigt. Vår gympalärare envisas hela tiden med att vi ska springa samma slinga,spela badminton och göra tråkiga stationer. Och när man frågar han varför vi alltid gör samma saker vänder han bara ryggen till och svarar inte. Tycker det är dålig stil. Och nu när jag har kommit hem så har jag inte gjort någonting. Men ska läsa nu i boken Hungerspelen som vi har i läxa(skit bra bok,tycker jag).
Och en annan spännande sak. Imorgon på ridningen så ska vi rida ett dressyrprogram som heter Lätt C. Och ridläraren ska filma in detta, och sen nästa lektion ska vi få se på filmen. NERVÖS! Tänk om jag glömer banan liksom och bara står där och inte vet vad jag ska göra. Jaja det fixar sig. 

Ha en bra kväll glöm inte kolla på idol ikväll ;)<3
Jag för nårra är sedan när jag red i Skyrup.
Katinka
'
Blixten som jag nog ska rida imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela