ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Var ett tag sen! ;)

Publicerad 2011-09-11 13:00:21 i Allmänt,

Hejsan alla människor framför dataskärmen. Jag är inte död om ni tror det. I somras så sa jag att jag inte skulle blogga mer, men nu har jag blivit lite sugen igen efter att inte ha gjort det på så länge. Känns som sommaren gick så himla himla snabbt hann knappt inte med någoting. Men nu när jag börjar blogga igen så kommer det nog mest bli massa bilder. För jag har liksom inget att skriva om.
Men i sommras var hela min familj på ön Gotland. Vi åkte färja dit och hade en otroligt rolig vecka tillsammans. Älskar min familj. Här kommer lite bilden från semestern, som vi tagit med mammas systemkamera.
Skit nu åskar det måste stänga av datan, bilderna kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela