ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

<3

Publicerad 2012-04-29 20:41:53 i Allmänt,

Heej! Låg uppdatering jag vet men får bli bättre på det. I fredes så var jag på stan med Maja och Rebecca. Köpte en svart jättefin klänning på H&M och en ring på Ur&Penn. Senare så gick vi och kollade på filmen 21 Jump Street på bio i den lilla biosalongen. Asså ni måste bara se denna filmen, hållde på att skratta ihäl mig flera gånger under filmen. Och slutet är bara för jäkla bra!! Klicka här för att komma till trailern http://www.youtube.com/watch?v=ZirgAYBcOgo . Ja och sen idag har jag mest chillat och kollat på massa avsnitt av Gossip Girl fast jag typ sett dem 3 miljoner gånger. Men nu ska jag ner och kolla på Avatar med familjen.
Ses imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela