ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Kräftfiske

Publicerad 2012-08-17 11:03:33 i Allmänt,

Hej! Idag kommer rebecca hit ska bli roligt! Hade verkligen jätteroligt på Liseberg, vi åkte typ allt utom kanonen!
Roligaste karusellen var lätt balder och flum ride. Haha skrattade hela tiden, ni är bäst! Och jag åkte atmosfear, och ett tips gör inte det. Var det hemskaste jag gjort i hela mitt liv, när den bara släppte där uppe fick jag panik och den åkte så jäkla snabbt. Och det var helt läskigt för ingen skrek eller nånting det var helt tyst och man kunde kanppt andas haha! 
 
Imorgon ska vi ha kräftfiske som vanligt nere vid vår å. Typ alla vänner och vissa släktingar kommer så lägger vi i burar och fångar upp kräfter som vi kokar upp sen på kvällen. Sen på natten sover vi alla i ett gammalt militär tält där man eldar i mitten, så mysigt. 
 
Ha en bra dag :D<3 
En bild på ån, världens mysigaste plats. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela