ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Skola nästa!

Publicerad 2012-02-26 20:37:59 i Allmänt,

Heej! Imorgon är det skola efter en veckas sportlov. Men gör inte mig så mycket att börja skolan igen. Man får träffa sina kompisar varje dag, man har sina rutiner och man har hela tiden saker att göra. Det tycker jag om. Idag så har hela familjen varit ute och fixat i trädgården i det superfina och varma vår-vädret. Helt sjukt att all snö är borta och det är så varmt. Nu håller man på att längta ihjäl sig till sommaren.
Här kommer en bild från förra sommaren i vår pool, längtar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela