ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Helg<3

Publicerad 2012-01-14 11:45:16 i Allmänt,

Heej! Vet att jag inte uppdaterat på två dagar men det är för att när jag går i skolan är det inte så mycket att skriva om. Men ska försöka bli bättre på det nu. Ja idag så kom mormor hit och ska stanna här tills efter maten. Sedan så kommer rebecca hit och vi ska köra ännu ett träningspass, hehe vet vi är helt knäppa ;) Men det ska bli jättekul i allafall. Igår så hade vi musik, och det var jätteroligt fick lära mig spela lite på en gitarr.
Ha en bra dag kramar från Ellen<3
Rebecca,ajg och min lillasyster! Du är bäst rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela