ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Pannkakor<3

Publicerad 2012-01-11 18:53:20 i Allmänt,

Hej! Skolan idag har varit helt okej, följde med rebecca hem var jätteroligt. Har nog skrattat exakt hela tiden när vi var hehe ;) Vi började med att äta fika sedan så tog vi på oss träningskläderna och joggade 1km,(klarade inte riktigt hela,så bra kondition har jag) haha och vi såg ju så löjliga ut bara, sen när vi kom in igen körde vi ett träningsprogram på tv i typ 40min. Men herre gud vad ont och trött jag är i min kropp nu, får se om jag ka gå imorgon.
Nu ska jag göra lite läxa, till kvällsmat gjorde jag och pappa pannkakor idag, mums vad gott det var!
Ha en bra kväll kram Ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela