ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Kryssning i medelhavet

Publicerad 2012-07-16 22:10:00 i Allmänt,

Heej! Jag är tillbaka efter 12 snabba dagar, jag har nämligen med min familj varit på kryssning i medelhavet med Royal carribbean och båten hette Serenade of the seas. Har fortfarande inte fattat att vi gjort detta och jag har aldrig upplevt så mycket på 12 dagar som jag har fått göra nu. Har varit i påvens katedral i Rom och åkt båt runt i vackra Venedig. Har så mycket att berätta så tänkte att jag tar varje dag för sig och lägger in bilder och annat roligt, och jag kan lova er vi har tagit många bilder hehe ;) 
 
Ska försöka sova nu, båten stannade i Barcelona och därifrån åkte vi flyg till Kastrup och sen körde vi bil hem till Sverige. Ha en bra kväll kramar ellen, här kommer en bild på den otroligt fina båten som vi bodde i 12 dagar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela