ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Hela foten

Publicerad 2012-06-15 19:13:47 i Allmänt,

Hej! Blir ett inlägg till idag. För någon vecka sedan fick jag mitt första fotojobb, jätteroligt vill verkligen ha fler. 
Det var en som jag känner i byn som har öppnat en fotvårds-klinik där hon fixar fötter och hon ville ha en bild på några sommarfötter till att ha i skylt fönstret. Så ja nu har jag skickat iväg lite bilder som jag tagit och hon valde ut en som hon tyckte om. Jag själv är väldigt nöjd och glad såklart! 

Här är hennes hemsida  http://helafoten.se/
Här är bilden, hon ville även ha samma bild fast i svartvitt inomhus. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela