ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Sommarlovet har börjat...

Publicerad 2012-06-11 20:15:50 i Allmänt,

Heej! Har fortfarande inte rikigt fattat att det är sommarlov helt sjukt, men vädret är ju inte så roligt precis :(
Hade jätteroligt hos Linneá i lördes kollade på en rikigt bra skräckfilm hehe som vanligt, och en väldigt konstig film som hette Dream House så kolla aldrig på den, fruktansvärt dålig!
Idag har jag tvättat bilen och fått lite pengar+klippt gräset. Imorgon kommer Rebecca hit för vi ska lava ved(vårt sommarjobb) och sover här tills imorgon och då fortsätter vi lava.
Kommer bli skitroligt, ha en bra kväll kram Ellen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela