ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Summer lovin

Publicerad 2012-06-18 22:34:26 i Allmänt,

Hej på er! Idag har jag och Rebecca lavat de sista bränneskorgarna, 42st! Nästa jobb är att samla ihop kvistar i skogan haha vilket liv. Har haft en jätterolig dag. 
Imorgon ska jag,anton och mattias in till stan och handla lite grejer till midsommar som vi ska ha här hemma och till semester-resan. Nu ska jag lägga mig, gonatt!!<3 

Här kommer lite midsommar bilder från förra året här hemma :) 

 

 






Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-06-20 09:56:20

Gud vad härligt det ser ut!


Tack förresten! Verkligen!
Jag gjorde min undersökning hos kirurgen igår, de sa att jag har ett brock på magmunnen :/ Kram på dig!

Svar: Var så lite så! Okej är det något farligt eller går det att bota? Hoppas det blir bättre!
Många kramar från Ellen<3
Ellen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela