ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

<3

Publicerad 2012-03-08 18:37:07 i Allmänt,

Tjenare! Underbara Maja gjorde ett litet inlägg innan, tack maja heheh. Får väl bjuda på den fruktansvärda bilden på mig, ser ut som en köttbulle men men livet går vidare.
Veckan har varit jättebra, har skrattat mycket med mina kompisar, ni är bäst älskar er<3
Och så har rebeccas familj bjudit med mig på en fjällen resa över påsk-lovet. är så himla himla glad, ska bli så kul :) Och tusen tack familjen windh för att jag för följa med ni är bäst<3
Bye<3
Majsegumms<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela